Daniela Bojincă/ iunie 21, 2015/ Personal/ 10 comments

Am fost ieri la Carrefour. Dacă era după mine, nici măcar nu ieșeam din bârlog. Dar a vrut al meu prieten să facă cumpărături. Așa că m-am conformat și m-am dus, că na, nu se poate altfel. Când omul vrea să-și cumpere chestii, apăi se duce să-și cumpere chestii. Și nu-i chip să se facă altfel.

Adică am mers mai mult silită, decât din propria mea voință. Însă oamenii ăia la Carrefour, parcă mă așteptau să mă înveselească. A fost așa, ca un făcut.

Cum am dat să intru-n Carrefour, o tipă îmi zâmbea din fața unor cărucioare cu tabletă. Evident, n-am băgat-o în seamă. Pe mine m-au fascinat cărucioarele de cumpărături cu tabletă. Așa că m-am apucat să citesc pe acolo ce aveau ei scris. Ea, vorbăreață, s-a apucat să-mi explice mai amănunțit.

N-am ascultat tot, dar am reținut că pot lua un cărucior din ăla cu tabletă să mă plimb cu el prin magazin. Abia atunci am început să devin atentă și să o rog să-mi spună exact cum stă treaba și ce presupune toată chestia asta cu cărucioare, tablete și cumpărături smart.

Treaba stă așa. Iei căruciorul cu tabletă. Tableta are o aplicație instalată. Iar aplicația asta este de fapt o hartă a magazinului, cu rafturile și produsele pe categorii. Așa că dacă nu știi unde se află un produs, îi alegi frumos categoria, iar aplicația îți indică raftul la care trebuie să ajungi. Practic nu mai trebuie să stai să cauți produsul ăla și să pierzi timp aiurea.

cumparaturi smart

În plus, aplicația îți înregistrează traseul din magazin și îți dă posibilitatea să îți actualizezi mereu lista de cumpărături, adăugând tot felul de produse și de categorii și bifând ceea ce ai cumpărat deja. Personal, mi se pare foarte tare chestia asta.

Și am cumpărat de două ori mai multe chestii de cât ne propuseserăm să cumpărăm. Adică de cât își propusese el, că eu nu aveam de gând să cumpăr nimic. Doar că, fascinată fiind de aplicația aia să văd cum funcționează și adăugând categorii și plimbându-mă printre rafturi, am mai pus și câte ceva în coș.

Desigur, aș putea să dau vina și pe tipa de la intrare. Ea este responsabilă pentru dulciurile cumpărate căci, ca să-mi explice cum funcționează aplicația, mi-a adăugat categoria dulciuri și produsul ciocolată. Așa că era musai să mă duc și pe la raftul cu ciocolată, nu? Deci m-am dus. Că doar nu adăugase fata aia categoria degeaba în listă.

Toate astea spre disperarea prietenului meu, care a fost nevoit să se plimbe după mine prin tot magazinul doar ca să văd eu cum funcționează aplicația. 

Și când mă gândesc că cei de la Carrefour nici măcar nu mă plătesc pentru reclama asta despre unul dintre serviciile pe care le oferă la aniversarea lor de 14 ani. Mă rog, eu le mulțumesc pentru „aventura” oferită și pentru că m-am simțit chiar bine să mă joc cu aplicația aia. Și le urez și „La mulți ani!”.

Facebook Comments

10 Comments

  1. Daca vorbim de Crf Baneasa, au carucioare murdare, mizerabile. Chiar nu le-a zis nimeni ?

    1. Nu vorbim de Carrefour Băneasa. Chestia asta s-a întâmplat în Carrefour Târgu-Jiu, din mall. Pam Pam.

  2. Ar putea sa faca cumva aplicatia sa comunice cu smartphonul personal ca sa faci lista de acasa si sa se transfere imediat pe tablete, sa nu mai stai sa scrii din nou lista.

    1. Îți poți descărca aplicația pe telefon și pe tabletă și, automat, în contul tău se vor sincroniza 😀

  3. Nu le mai mulțumi! Ei interpretează un mulțumesc cu „banned” și cheamă poliția, te trimit în judecată. La judecată n-am ajuns, dar din bunătate am avut parte de neplăceri cu ei. Atât fizic cât si pe internet. E de mirare că au creeat acest sistem cu tablete. Pentru asta tot nu mă fac să revin ca și client al lor. Consider că Auchan este magazinul de unde merită să-mi fac cumpărăturile, dar și celelalte magazine. Și eu le-am făcut „promovare” la Carrefour gratuit. În schimb am primit banned pentru un mulțumesc, răspunsuri în privat prin care își ignorau clienții (i-am întrebat de niște produse pe care le au pe stoc, dar nu știam de alte sortimente de tipul lacta și au zis că nu pot să spună ceva despre produsele pe care le au pe stoc și nici prețurile pe care le are orice produs din magazin). În magazin m-au amenințat că vor chema poliția pentru că fur codul de bare. Acuză absurdă! Așadar, nu mă vor mai avea ca și client! Mulți bani am lăsat acolo, promovare gratuit, mii de vizualizări și am golit odată stocul la niște produse noi în urma recenziei făcute. Merită lucrurile astea mult mai mult Auchan, Selgros, Kaufland, MEGA IMAGE, cora ș.a. chiar dacă nici ei nu mă vor plăti (nu fac articole pentru niște bani), însă, măcar îmi răpund la ce îi întreb, m-am simțit mult mai bine la cumpărături acolo, găsesc multe lucruri bune acolo la prețuri bune.

    1. Nu știu care a fost exact întâmplarea, dar mi se pare ciudat. Nu îți dă nimeni banned pentru că mulțumești. Sunt oameni care chiar lucrează cu online-ul și aș putea fi chiar sigură că nu fac asta.
      Depinde poate și cum ai întrebat tu, ori care a fost discuția în sine cu produsele și codul de bare.

      Iar eu, pe blog, aici, aleg să scriu cam ce vreau eu. Adică dacă merg acum undeva și îmi place tare mult acolo, am să scriu, sau dacă fac o activitate care-mi place, am să scriu și despre asta și nu ca să fiu plătită pentru asta, ci pur și simplu ca să scriu pe blog și să împărtășesc trăirile și experiențele mele cu cei care mă citesc. 😀

      Și nu ma cum să nu mulțumesc cuiva prin prisma căruia m-am simțit bine, doar pentru că alții au avut experiențe negative :).

  4. au venit si la mine in Carrefour cu de-astea ieri… pot spune ca nu se baga nimeni nici sa intrebe macar despre ce e vorba :)) poate credeau ca e rost de ceva bani :))

    1. Adevărul e că și eu eram singura nebună care se plimba cu așa ceva prin Carrefour. Dar, după mine, am mai văzut și pe alții că s-au dus și și-au luat. Că m-au văzut pe mine și au vrut să încerce și ei :)).

  5. Aplicatia deserveste si clientul dar mai ales comerciantul, care astfel afla ce cumparaturi faci cu o anumita ritmicitate si isi poate planifica mult mai bine stocul, respectiv costurile si in final profitabilitatea. Nimeni nu face o investitie doar de dragul clientului, dar asta stim cu totii deja. 🙂

    1. Ei, normal. Dar nu-i absolut nimic de condamnat în asta. E o idee foarte tare. Iar dacă ar îmbunătăți aplicația aia, ar fi și mai fain! 😀

Tu ce ai de împărtășit cu mine pe tema asta?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.