Întâmplarea, ce-i drept, a avut loc acum ceva timp. Mai exact, acum vreo 3-4 săptămâni. Cum n-am avut timp să scriu despre asta și nici idee despre cum aș putea să abordez subiectul ăsta astfel încât să nu pară că dau vina pe întreaga echipă Urgent Curier, care, din punctul meu de vedere, uneori nu tratează lucrurile atât de urgent precum spune, am tot amânat scrierea lui. Și constat că, atunci când lași să treacă timp și te calmezi, e mult mai bine să scrii despre un subiect care ți-a dat ceva bătăi de cap și te-am cam scos din pepeni. Acum pare amuzant. Totuși, cei de la Urgent Curier ar trebui să trateze problema cu seriozitate și să facă ceva pe partea de comunicare și coordonare a tuturor comenzilor.
Acum aproape o lună de zile, prietenul meu a sunat la Urgent Curier să facă o comandă pentru o livrare la Iași, de tip ramburs. Curierul a venit pe 31 Decembrie să preia coletul. N-au fost probleme aici. Sa apucat să scrie cu mânuța lui datele expeditorului, datele destinatarului, suma de ramburs și o observație cât se poate de clară: „ROG LIV. SÂMBĂTĂ!!!”.
Ei bine, de aici încolo a apărut prima problemă. Și anume asta:
– Cum doriți să vi se facă rambursarea banilor?
– Prin depunerea sumei în contul bancar.
– Îmi pare rău, dar noi nu avem acest serviciu. Noi doar înapoi prin curieratul nostru și prin plata a 20 de lei, atunci când vă este înmânată suma de bani.
Dragă Urgent Curier, concurența voastră oferă acest serviciu. Și anume rambursarea banilor prin depunerea în contul bancar a acestora și fără vreo plată ulterioară pentru acest serviciu, singura plată fiind cea a transportului. Așa că, dragă Urgent Curier, fă ceva în privința asta.
Prietenul meu a trecut peste asta… și a plasat totuși comanda la ei.
A fost preluat coletul și am așteptat să fie livrat. Și am așteptat. Și am tot așteptat. A intrat în depozit, în Târgu-Jiu, pe 31. Și n-a mai plecat spre București. A plecat abia sâmbătă, când a și intrat în depozit, dimineața, în București. Unde a și rămas până pe 5 ianuarie, luni. Abia pe 6 a ajuns în Iași și a fost livrat la destinatar deși, săracul, voia ca livrarea să-i fi fost onorată sâmbăta. Așa cum voiam și noi. Și așa cum a scris și curierul.
Dacă nu a plecat pe 31 către București, ci abia pe 3, cred că ar fi trebuit să plece tot atunci și către Iași, iar livrarea să fi fost făcută luni, nu marți. Iar dacă livrarea nu putea fi făcută sâmbătă, dată fiind și perioada revelionului, măcar să ne fi spus curierul asta și să nu fi scris cu mânuța lui să fie livrată sâmbătă, dacă nu se putea întâmpla acest lucru. În plus, numele de Urgent Curier spune de la sine că-i urgent. Nu văd nimic urgent în livrarea asta. Absolut nimic.
Eu, prin urgent, de la Urgent Curier, aș fi înțeles ca livrarea să decurgă așa: o trimit pe 31. Pe 31 pleacă din Târgu-Jiu și ajunge și în București. Apoi, pe 3 noaptea pleacă către Iași, intră dimineața în depozit și iese în aceeași dimineață pentru a putea fi onorată comanda în ziua respectivă, cea precizată chiar de către curier. Asta aș fi înțeles eu prin urgent.
Adică ați putut face, cu cei de la Cargus, o livrare de o zi a unei biciclete, din Tulcea până în Constanța, făcând înconjurul țării, dar nu ați putut livra un colet pe traseu direct (Tg-Jiu – București – Iași), decât în 6 zile? Asta-i tare ciudat. Și urât.
Știu că pe 1 și 2 Ianuarie nu s-a lucrat. Tocmai de aceea am și spus în paragraful de mai sus cum aș fi înțeles eu o livrare urgentă cu două zile nelucrătoare. Desigur, nu toată echipa Urgent Curier este de blamat și arătat cu degetul, ci doar cei responsabili de această livrare, cât și coordonatorii lor. Lucrați mai mult pe partea de comunicare și respectare a termenelor. E important pentru clienți. Pe mine una, spre exemplu, m-ați pierdut definitiv. Nu-mi plac angajamentele nerespectate. În plus, dacă pentru prietenul meu nu a fost o mare problemă că nu aveți serviciul de a livra banii în cont, precum fac cei de la Fan Courier, pentru mine este. Iar eu caut cele mai performante și ofertante servicii. Sper ca, dacă cineva din echipa voastră va citi acest articol, să schimbe ceva pentru viitorii și actualii clienți.
14 comments
Îmi pare rău că ai avut probleme. Eu lucrez cu Urgent Curier de câțiva ani și un pachet expediat seara din Satu Mare ajunge la mine a doua zi pana la prânz. Distanța este de 350 km.
Na…. de asta am și zis, nu toată echipa este vinovată, ci strict cei responsabili de această livrare. Eu sunt sigură că poate alții își fac treaba așa cum trebuie și așa cum le-o și impune numele curieratului.
A, dar poate nu stii că firma intenționează să-si schimbe denumirea? De la 1 februarie se va numi Lent Curier
Deci, Ioana, tu mi-ai înseninat seara. M-ai făcut să râd cu lacrimi :)) =)). Asta-i chiar bună. Dar nu, după cum a zis și Sonia, în anumite cazuri sunt foarte urgenți și rapizi. Dar au și oameni care le pătează imaginea. De asta am scris articolul ăsta. Ca să știe că există astfel de oameni în echipa lor și că ar cam trebui să le facă vânt. Le strică imaginea prea tare.
La mine mereu ajung colete rapid cu ei. Odata mi-a pus cineva niste cosmetice seara la 4 si a doua zi la 12 am fost sunata. Oricum tipului de la Urgent Curier ii place sa vina la mine, m-a invitat si la cafea :))
Eee.. asta e de bine! De aia vin livrările așa repede la tine, că îi place tipului să vină la tine. Cum spuneam și în comentariile de mai jos, cât și în articol, nu toată echipa lucrează prost. Dar e suficient de câțiva ca imaginea să le fie stricată.
„Acum aproape o lună de zile, prietenul meu a sunat la Urgent Curier să facă o comandă pentru o livrare la Iași, de tip ramburs. Curierul a venit pe 31 Ianuarie să preia coletul”
Probabil ca a fost 31 decembrie si cam asa se intampla de sarbatori,mai au si oamenii liber.Exprimarea e ok 🙂
Hei Mădălina, mersi pentru sesizare. În plus, am zis într-un alt paragraf că pe 31 Decembrie trebuia să și ajungă în București. Iar pe 3 noaptea, când au început lucrul, să plece spre Iași și să fie livrat. Chiar am spus că 1 și 2 Ianuarie nu se pun, logic. Însă, cum un colet din Satu Mare, care pleacă seara, poate ajunge a două zi până în prânz, cu siguranță putea să ajungă și un colet de pe 31, până pe 3 Ianuarie, cu tot cu 1 și 2 Ianuarie zile libere. 😀
În plus, dacă nu se putea, iar curierul ne spunea asta și nu scria chiar el să fie livrat coletul Sâmbătă, cu siguranță am fi înțeles și logic că nu eram absurdă. Dar curierul a specificat ca livrarea să se facă Sâmbătă. Iar ea trebuia făcută Sâmbătă. Dar nicidecum Marți. Chiar și Luni puteau să facă livrarea. 😀
Buna Daniela! Sa stii ca nici Fan Curieru nu a excelat in perioada respectiva. Eu plasasem comanda pe 28 dec si a sosit pe 5 ianuarie, adica luni. Cred ca a fost de vina perioada respectiva. Au fost sarbatorile, anul nou si mai ales ca a s-au blocat drumurile in perioada respectiva din cauza ninsorii.
Măcar a ajuns Luni, dar nu Marți. Știu ce spui tu, dar eu la Fan Courier nu vorbeam de excelat în livrări la timp, ci doar de faptul că au un serviciu pe care cei de la Urgent Curier nu-l au :D.
Pai da, dar cum ai spus in titlu ca le-au luat prea mult timp celor de la Urgent sa le aduca asa m-am plans si eu de Fan. Revin, greseala mea. De revelion am avut comanda din alta parte cred. De la fan s-a intamplat mai devreme. Am dat comanda pe 10 dec (miercuri dimi) si a venit pe 16 (marti). Ca sa nu existe vreo neintelegere am atasat img cu awb ul: https://alinaandreeat.files.wordpress.com/2015/01/fan-curier.png
Sorry ^.^
Am înțeles, stai liniștită 🙂
Mie in afara de TNT si de DHL toti mi-au facut probleme pana acum.
Ha ha, mie nu. Doar ei :))