UPDATE (28.11.2016): Mega Mall mi-a dat într-un final un mesaj în care și-a cerut scuze că nu au publicat la timp (fără să zică de ce, însă). În mesajul lor mi-au dat link și către nota postată luni, după vreo 6 zile de când trebuia să apară, cu câștigătorul și cele 3 rezerve, promițând să fie mai vigilenți pe viitor.

mega mall scuze

Nu mă enervez chiar foarte ușor, pe orice mărunțiș cum, de altfel, poate fi catalogat și acesta, dar Mega Mall a reușit să mă scoată din sărite. Dar atunci când încerci să mă iei de proastă, tu, ca mare brand, când eu îți pun niște întrebări ale căror răspunsuri mă vizează chiar direct, lucrurile încep să stea altfel. Și mă enervez. Nu în sensul în care să mă apuc să fac ca toate cele, ci în sensul că mă ambiționez și mai tare să aflu de ce mi se ascunde un răspuns în urma unei întrebări privind nerespectarea regulamentului scris chiar de ei pentru un concurs.

Dar ca să se înțeleagă despre ce vorbesc eu aici, am să spun povestea de la început.

Vinerea trecută, undeva pe seară, citeam la Chinezu pe blog despre faptul că pe 19 noiembrie este Ziua Bărbatului, iar Mega Mall dă un premiu cu adrenalină unui bărbat norocos – o experiență la Academia Titi Aur. Un concurs care mi s-a părut și mi se pare genial, de altfel. Super tare. Tot ce trebuia să facă bărbatul respectiv era să se ducă în Mega Mall, să cumpere ceva de acolo și să înscrie bonul la Info Desk, urmând ca pe 21.11.2016 să se facă extragerea, iar CEL TÂRZIU PÂNĂ PE 22.11.2016 să se AFIȘEZE CÂȘTIGĂTORUL LA INFO DESK ȘI PE PAGINA DE FACEBOOK MEGA MALL, precum scrie în regulament:

regulament mega mall

Așa că, pe 19, mi-am luat prietenul frumos de mânuță și i-am spus frumos despre ce e vorba cu concursul pe care l-am menționat anterior. L-am scos din casă, l-am urcat în RATB, am făcut o oră până la Mega Mall, am stat vreo trei ore să-și găsească băiatul căciulă (măcar s-a ales cu una frumoasă, dacă cu respect din partea Mega Mall… nu), am înscris bonul la Info Desk (iar când am ajuns acolo și i-am zis tipei: „Bună, am venit să înscriem bonul pentru concursul organizat de Ziua Bărbatului, cel cu Academia Titi Aur”, ea a fost ceva de genu: „Ăăă.. concurs? 19? Ziua bărbatului? Huh? Ăăăă… da.. da… pe aici pe undeva… da… imediat.. stați așa” și a început să caute pe acolo, spunându-i și colegei de lângă, care părea tare dezorientată.. dar până la urmă au găsit ele despre ce era vorba și s-a înscris băiatul în concurs).

Apoi am așteptat cuminți data de 22.11.2016 să se afișeze câștigătorul ȘI PE pagina de Facebook Mega Mall. Ne este chiar peste mână în timpul săptămânii să mergem o oră până în capătul celălalt al Bucureștiului, eventual degeaba (în eventualitatea în care nu este câștigător), când putem afla simplu de pe pagina de Facebook. Și am așteptat. Și am dat refresh. Și am așteptat iar. Și iar am dat refresh. Și iar am așteptat. Apoi s-a făcut 23.11.2016, seara. Și le-am dat mesaj și mi-au răspuns:

prima parte

Păi bine măi fraților. Dacă nu știți ce concurs a fost de Ziua Bărbatului pe 19 noiembrie, cine să știe? Sau măcar uitați-vă, interesați-vă pe la colegi, șefi, ceva de genul, până să răspundeți clientului. Nu mă întreba pe mine ce concurs ați organizat voi pe 19 noiembrie, că eu îs client, nu organizator, la naiba. Ca mai apoi, deși nu știe despre ce concurs vorbește, îmi zice că sunt câștigătorii afișați într-un comentariu pe pagina de Facebook ( și când câștigătorul e UNUL SINGUR!).

Dar eu sunt fată bună. Și îi dau print screen cu postarea de pe Facebook care are un singur comentariu despre „ce s-a întâmplat cu câștigătorii?”:

a-doua-parte

După ce că nu știu despre ce concurs vorbesc eu. Îmi zic că e comentariu la postare cu câștigătorii (care e UNUL SINGUR!!!) și bla bla bla, gen tu ai afișat și pe Facebook, dar sunt eu proastă. Însă conversația asta fantastică a continuat. Pentru că le-am zis că nu sunt afișați niciunde online: nu pe site (deși nu aveau de ce să fie acolo, pentru că nu era în regulament), nu pe Facebook (deși era în regulament), iar despre Info Desk nu mă pot pronunța, că nu pot efectiv ajunge până acolo dacă nu-i musai și dacă există alte căi de a afla informația în secolul vitezei. Ei zic că au afișat la Info Desk, fapt ce nu-l pot contesta, atâta timp cât nu am fost acolo să verific din cauza timpului ăstuia care nu mi-a dat 2 ore să pot ajunge și să mă întorc unde am treabă.

După ce le-am zis că nu apare niciunde, că s-a făcut 24.11.2015, le-am citat și din regulament, au cam schimbat strategia de răspuns. Cu una și mai proastă, evident, care nu e menționată în regulament:

a-treia-parte

Băi, nene!!!! Tocmai ți-am citat din regulament ce trebuia să faci, ce te-ai obligat să faci chiar prin semnarea cu tine a regulamentului și contractului la Info Desk, iar tu zici că ai făcut cu totul altceva? Nu știu cine se ocupă de pagina asta, dar nu face o treabă bună. Nu menționează nici măcar dacă a fost afișat numele la Info Desk, ori ba. Apoi, putea să răspundă în alt fel. Cred că se scoteau mai bine dacă ziceau: „Daniela, ne pare rău, am uitat. Ne-a scăpat.”. Și mai puteau și să dea, oficial, în mesaj, numele câștigătorului. Dar poate că e ceva de nu-l dau și se tot eschivează.

Și mai pun aici un print screen cu o secțiune din cel de mai sus, cu regulamentul, cu niște evidențieri.

a-cincea-parte

 

Oricum, când vreau să aflu un răspuns, precum ăsta: „De ce nu ați postat ȘI PE FACEBOOK, așa cum AȚI SCRIS ÎN REGULAMENT?”, insist. Întrebare la care se evită răspunsul în continuare.

a-patra-parte

Dacă n-aveți chef să citiți tot ce e mai sus, vă zic mai scurt. Le-am zic că atâta timp cât evită să publice și să spună numele câștigătorului și pe Facebook, așa cum au scris în regulament, nu sunt transparenți. Deloc. Și îi pun într-o postură proastă și pe ăia care promovează concursuri de genul. Și că întrebarea mea a fost: „De ce nu a fost anunțat ȘI pe pagina de Facebook, precum scrie în regulament?”, nu cum l-au anunțat, nu altceva. Eu întreb ceva, iar ei răspund cu totul altceva. Iar la sfârșit, când văd că nu mai au nicio cale cu nebuna și că ea insistă să primească un răspuns pe care ei nu vor să-l dea, pentru că, evident, au un motiv, îmi dau cu Seen. Și nu acuz un motiv anume. Pentru că nu știu care e și nu sunt sigură de el. Dar nu văd de ce ai evita să-mi răspunzi întrebării, dacă nu ai avea un motiv. De ce nu ai fi deschis față de clienții tăi, pe Facebook, așa cum de altfel ai zis. Dacă nu ești în stare să respecți anumite condiții pe care chiar tu le impui, NU LE MAI FACE!!!

ȘI-ul acela din regulamentul vostru, conform limbii române, reprezintă o obligativitate (calitatea de a fi obligatoriu – conform dexului), nu ceva facultativ, neobligatoriu. Dacă voiați să vă puteți eschiva de la postarea de pe Facebook, în locul acelui ȘI trebuia să fie un SAU!!!

La sfârșit, când am menționat eu de Info Desk, au zis: „OPAAA, hai să ne scăpăm de asta și să-i zicem că da, am anunțat la Info Desk și telefonic apoi, deși inițial i-am zis fraierei că am anunțat doar telefonic”…

Nu înțeleg motivul pentru care evită să-mi spună de ce nu au postat și pe Facebook și de ce nu fac public numele câștigătorului. Pot înțelege că mie mi-au răspuns evaziv, pentru că n-am participat în campanie că nu aveam voie, conform regulamentului (era doar pentru bărbați de ziua bărbatului), la fel cum nu aveau voie să participe angajații unităților comerciale din Mega Mall, angajații organizatorului, angajații colaboratorilor cu care există relații contractuale, precum și rudele de gradul I sau soții și soțiile celor menționați anterior. Dar DE CE nu i s-a răspuns nici prietenului meu?

a-sasea-parte 

A cerut date de contact într-un final și i s-a dat și lui cu SEEN, pentru că ce naiba să-i zicem și fraierului ăstuia? Oricum nu scăpăm de el și nu vrem să-l lămurim. Pentru că… de ce… nu se știe. El chiar avea dreptul la un răspuns la întrebarea: „De ce nu ați afișat ȘI pe Facebook?”, când voi înșivă v-ați obligat să faceți asta prin regulament. Nu v-a obligat nimeni.

Eu încă rămân cu întrebarea. Și sunt de o insistență ce nu s-a mai văzut, când vine vorba de corectitudine, de omenie, de bătaie de joc, de ascundere de motive și fără să le explice. Așa că, dacă ajunge articolul ăsta la cineva mai sus de omul care se ocupă în ultimul hal de pagina lor de Facebook și comunicarea cu clienții,  poate mă lămurește și pe mine cineva de ce nu s-a afișat câștigătorul și cele trei rezerve ȘI pe Pagina de Facebook Mega Mall, conform regulamentului făcut de voi, cât și de ce nu vreți să spuneți de ce nu ați făcut asta și dați răspunsuri evazive, în care vă încurcați și se vede că nu aveți habar ce să mai ziceți?

Apoi, măcar nu discreditați prin atitudinea voastră persoanele care vă promovează. Eu știu cât de cât omul de mai sus, la care am citit articolul. Nu-mi scade încrederea în el așa, cu una, cu două. Dar alții. Alții care îl citesc, participă și se trezesc cu o atitudine de genul din partea voastră, îl înjură și nu or să se mai uite veci pururi în gura lui și a altora că gen: „Iar promovează mă ăștia concursuri fantomă la care cine știe cine oricum trebuie să câștige? Mai ia și ei niște bani că citesc fraierii.”. Urât din partea voastră. Foarte urât. Îi faceți de râs și pe alții și îi băgați în aceeași oală nevinovați.

Închei repetându-mă. Aștept un răspuns la întrebarea aia îngroșată mai sus. E un ȘI în regulamentul vostru nu un SAU. Și, dacă mi-l poate da cineva, am să fiu foarte fericită. Cea mai fericită.

P.S. Las aici regulamentul concursului, ca să nu existe dubii cu acel ȘI, cu obligativitatea la care s-au supus și pe care o evită.

https://danielabojinca.ro/wp-content/uploads/2016/11/mega-mall-670x349.jpghttps://danielabojinca.ro/wp-content/uploads/2016/11/mega-mall-150x150.jpgDaniela Bojincă - PishkyPersonalacademia titi aur,concurs,mega mallUPDATE (28.11.2016): Mega Mall mi-a dat într-un final un mesaj în care și-a cerut scuze că nu au publicat la timp (fără să zică de ce, însă). În mesajul lor mi-au dat link și către nota postată luni, după vreo 6 zile de când trebuia să apară, cu câștigătorul...