Home Blogging De ce să vii la Digital Marketing?

De ce să vii la Digital Marketing?

by Daniela Bojincă

digital marketing

Atunci când apare câte un nou eveniment în sfera asta a comunicării, publicității și a online-ului, prima întrebare pe care în mod normal ți-ai pune-o, cred că este: „Băi, dar de ce să merg la evenimentul ăsta?”. Apoi, întrebările decurg de la sine în: „Ce cunoștințe îmi aduce mie în plus față de precedentul eveniment? Cu ce mă ajută să mă dezvolt? Ce aș putea să învăț nou?” și așa mai departe. 

Personal cred că este esențial să ne punem întrebări atunci când mergem să acumulăm informații noi ca să știm pe ce anume ne axăm și ce anume ar trebui să urmărim. Însă, dacă ai mai fost și la alte ediții, ar trebui să urmărești cu ce vine nou anul acesta. Și te asigur că se aduc informații noi, poate chiar revoluționare având în vedere faptul că era asta a publicității, la fel ca oricare alta, se revoluționează cu fiecare zi care trece.

Să revenim însă la întrebarea din titlu: De ce să vii la Digital Marketing? Ce informații utile ție ți-ar putea aduce Digital Marketing, nu? Căci, până la urmă, despre asta este vorba: despre ceea ce-ți poate fi util ție ca să te dezvolți și ca să se dezvolte și alții alături de tine.

Acum, să le luăm pe rând.

1. Îți aduce statistici

Dacă ești pasionat de marketing și curiozități în domeniul, ei bine aici este locul tău (aș putea să mă apuc să fac reclame, nu credeți?). Uite, spre exemplu, ca să-ți exemplific mai bine ce înseamnă asta, am să-ți las infograficul de mai jos.

Digital Facts

Însă asta este doar o mică parte din sumedeniile de lucruri pe care le vei afla în cadrul conferinței.

2. Îți aduce oameni experimentați

Da. Nu vine chiar oricine să-ți vorbească despre subiect. Vin oameni care au realizat ceva în domeniul lor și care te pot ajuta și pe tine să faci pași mărunți spre realizarea propriului vis. O să ai parte de o zi de conferințe și seminarii (25 februarie) și o zi de training (26 februarie). Printre vorbitori se numără: Robert Anghel (ING), Stela Toderascu (Avon), Alexandru Cernatescu (Infinit Solutions),  Mihai Caluseriu (Conversion Marketing), Tudor Galos (Microsoft), Anca Nuta (UniCredit Bank), Elisabeta Moraru (Google), Ramona Ciocodei (McDonald’s).

Automat creezi legături, nu doar afli informații noi.

3. Îți aduce socializare

Pentru mine, pe lângă informații, socializarea este al doilea lucru important de bifat atunci când merg de la o conferință. Consider că trebuie să cunoști cât mai mulți oameni ca să poți să te dezvolți. Fiecare îți poate oferi o informație nouă, sau o cheiță spre succesul tău. Ceea ce e foarte tare.

Pentru mine astea sunt cele mai importante chestii pe care încerc să le urmăresc în cadrul unei informații: oamenii, informațiile și socializarea. Cred că, dacă le îmbini pe astea trei nu ai cum să nu pleci acasă mai câștigat.

You may also like

2 comments

Loredana februarie 23, 2016 - 13:02

Sunt foarte multe cursuri/conferinte pe piata. Pentru timpul pe care fiecare dintre noi nu-l avem ar trebui sa facem o selectie extrem de atenta la ce dam curs. Obisnuiesc sa ma uit la speakeri – e un criteriu destul de important de evaluare. In cazul de fata, nu cred ca ar trebui ratata conferinta.

Reply
Daniela Bojincă - Pishky februarie 23, 2016 - 16:47

Da, oamenii care îți furnizează informațiile trebuie să fie relevanți pentru tine, ca să merite să te duci la conferința aia.

Reply

Leave a Comment